لوگو تمام تجهیز

02191308084

شیرآلات صنعتی و کاربرد آنها در صنعت و ساختمان سازی
29
آذر

شیرآلات صنعتی و کاربرد آنها در صنعت و ساختمان سازی

شیرآلات صنعتی یکی دیگر از اصلی ترین و پر کاربردترین قطعات ضروری در هر سیستم پایپینگ صنعتی و ساختمانی ، که وظیفه کم و زیاد کردن شدت جریان سیال عبوری و حتی قطع کردن آن را دارد. به این صورت که با کامل باز شدن یا نیمه باز شدن و یا حتی بستن کامل خود می توانند جریان عبوری را قطع، وصل و یا منحرف کنند.

بر اساس جنس بدنه به شیر آلات چدنی، شیرآلات برنجی و استیل و بر اساس نوع کارکرد به دو نوع شیر آنالوگ و شیر دیجیتال تقسیم می شوند به شیرآلات کنترلی معروف هستند.

1-شیرهای ایمنی(SAFETY VALVE)

2-شیرهای توپی(BALL VALVE)

3-شیرهای کروی(GLOB VALVE)

 4-شیرهای یکطرفه(CHEK VALVE)

5-شیرهای کشویی(GATE VALVE)

6-شیرهای سوزنی(NEEDLE VALVE)

7-شیرهای کنترل(CONTROL VALVE)

8-شیرهای تنفسی(BRETHER VALVE)

9-شیرهای مخروطی(PLUG VALVE)

10-شیرهای دیافراگمی(DIAFHRAGM VALVE)

شیرآلات چدنی:

شیرآلات چدنی در بخش پایپینگ ساختمان ها و موتور خانه ها مورد استفاده می گردد. موتور خانه ها در صنایع و ساختمان های بزرگ یکی از مکان های حساس و پر اهمیت هستند که آب را به صورت سرد و گرم به بخش های مختلف می رسانند.

شیرآلات چدنی
شیر چدنی

در امر پایپینگ، شیرآلات با کیفیت و بهینه بسیار مهم است، با محصولات به روز و تکنولوژی های جدید، میتوان شیر آلات مرغوب و بهینه تهیه نمود. شیر آلات چدن با عنوان GG25/GGG 40 تولید می شوند و توانند تا 16 اتمسفر را تحمل کنند.

شیرآلات برنجی سیم

شیرآلات برنجی سیم محصول شرکت ایتالیایی جیاکومو یا به اختصار CIM است؛ که در زمینه تولید محصولات ساختمانی و شیرآلات با کیفیت بالا تخصص دارد.

شیر برنجی سیم
شیر برنجی سیم

شیرآلات برنجی سیم، شیر های مختلفی دارد که فروشگاه تمام تجهیز انواع: شیر آتش نشانی، شیر بالانس برنجی، شیر پیسوار، شیر سوزنی، شیر شلنگی، شیر صافی، شیر فشار شکن، شیر فلکه کشویی، شیر گازی، شیر ماشین لباسشویی، شیر مینی ولو، شیر یکطرفه (خودکار) و تفلن مایع را ارائه می دهد.

شیرآلات صنعتی و شیرآلات کنترلی

شیر آلات کنترلی یکی دیگر از شیر های اصلی در تجهیزات صنعتی است که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برای کنترل کردن گاز ها و سایر سیال ها استفاده می کنند. این شیرآلات کنترلی بسیار پر کاربرد بوده و حالت کنترلی دارند و درچه های مد نظر بدون دخالت انسان ها کنترل می شود.

با استفاده از نیروی هیدرولیکی، الکتریکی و پنوماتیکی شیرآات کنترلی هدایت شده و نقش یک ضامن ایمنی برای سیستم ها دارند. فروشگاه تمام تجهیز انواع شیرآلات کنترلی، شیر اطمینان، شیر فشار شکن، شیر هواگیری را ارائه می دهد.

شیرآلات کنترلی

ما در این مقاله به معرفی برخی از شیرآلات صنعتی پرداختیم. در بخش صنعت و ساختمان سازی از انواع شیرآلات برنجی و چدنی استفاده می شود. شما عزیزان برای خرید و مشاوه در مرد شیرآات صنعتی می توانید با کارشناسان تمام تجهیز با شماره تماس 02166672929 تماس حاصل بفرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.